En
تاریخ : پنجشنبه 20 تير 1398
کد 5649

برگزاری کارگاه تکریم ارباب رجوع با محوریت ارتباط با مشتری در بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه

کارگاه تکریم ارباب رجوع با محوریت ارتباط با مشتری در بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه، کارگاه تکریم ارباب رجوع با محوریت ارتباط با مشتری توسط  کارشناس سلامت روان و رفتار  جهت پرسنل بیمارستان امام خمینی ( ره)فیروزکوه برگزار شد .
گفتنی است هدف از برگزاری این جلسات آموزشی آشنایی افراد با اصول و مبانی مهارتهای ارتباطی با مشتری و بهبود و افزایش آن می باشد.
مباحث عنوان شده در این جلسه آموزشی به تفصیل به شرح ذیل می باشد :
  • انواع ارتباط مشتری و سازمان
  • استقرار نظام بازخورد از مشتری
  • برخی آمارهای مربوط به نارضایتی مشتری
  • ایجاد انتظارات مطلوب در مشتری
  • حل مشکلات مرتبط با مشتری
  • نحوه تعامل با مشتریان خشمگین
  • انواع مشتری و ارباب رجوع از نظر رفتاری
  • زبان اندام سازمان
  • اقدامات و مهارتهای لازم برای فروش و ارتباط با مشتری

در پایان به تمام سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 20 تير 1398
  • توسط شبکه بهداشت و درمان فرمانداری فیروزکوه
  • تعداد بازدید 2