En

شرح وظایف حوزه برنامه ریزی و اداری مالی

«شرح وظایف حوزه برنامه ریزی و اداری مالی»

وظايف واحد برنامه ريزي و بودجه :

1. فراهم آوردن موجبات برنامه اي نمودن فعاليت هاي دستگاه های اجرایی واحدهاي تابعه و وابسته و برآورد هزينه ها و اعتبارات مورد نياز براي درج در بودجه هاي سالانه براي تحقق اهداف مورد نظر
2. هماهنگي با دستگاه ها به منظور جمع آوري و تلفيق برنامه، ارشاد و راهنمائي آنها در تهيه و تنظيم طرح ها و برنامه هاي مربوط و ارزيابي عملكرد برنامه ها در چهارچوب نظام برنامه ريزي كشور
3. ايجاد ارتباط مستمر با معاونت برنامه ريزي استانداری تهران و ساير مراجع سياست گذاري در امر برنامه ريزي براي اخذ سياست ها و خط مشي هاي كلي در اين زمينه
4. ابلاغ ضوابط، معيارها و خط مشي هاي كلي در امر برنامه ريزي به دستگاه های وابسته به منظور تهيه و تنظيم طرح ها و برنامه هاي مورد نياز بر اساس مقررات مربوط
5. مشاورت و هدايت دستگاه های اجرایی و ايجاد هماهنگي بين آنها در امر تهيه و تدوين اسناد توسعه و برنامه هاي شهرستانی با توجه به سياست هاي كلي نظام
6.  بررسي و تجزيه و تحليل برنامه هاي ارائه شده از طرف دستگاه ها و تهيه و تنظيم نهائي برنامه ها با توجه به اهداف و ماموريت هاي اساسي وزارت كشور
7. همكاري با واحد برنامه ريزي سازمان هاي وابسته در امر تهيه و تنظيم برنامه هاي مربوط، با توجه به سياست ها و خط مشي كلي فرمانداری
8.  هماهنگي با معاونت برنامه ريزي استانداری و ساير مراجع ذيربط در مورد تائيد برنامه هاي مصوب دستگاه ها و واحدهاي تابعه و وابسته و انجام پيگيري هاي لازم در اين زمينه
9. مطالعه، بررسي و ارائه طرح ها و برنامه هاي مفيد و مناسب درجهت بهبود امور مربوط و پيشبرد اهداف برحسب مورد.
10.  تدوين شاخص هاي معيارهاي ارزيابي براي فراهم آوردن موجبات ارزشيابي عملكرد برنامه ها و حصول اطمينان از ميزان پيشرفت طرح ها و برنامه هاي در دست اجراي وزارت كشور و دستگاههاي تابعه
11. تهيه و تنظيم گزارش هاي لازم از نحوه اجراء و ميزان پيشرفت طرح ها و برنامه ها و همچنين مشكلات و نارسائياهاي مربوط، براي آگاهي مراجع ذ ي ربط
12.  انجام مطالعات، بررسي هاي كارشناسي، تنظيم دستور كار جلسات و بازدیدهاي مشترك و تهيه وتنظيم صورتجلسات و گزارشات لازم در اين زمينه
13.  تنظيم دستور كار، برگزاري و تهيه صورتجلسات ، و پيگيري تصميمات و مصوبات مربوطه
14.  دريافت صورتجلسات شوراي برنامه ريزي و توسعه استان ها و بررسي و تجزيه و تحليل موارد مطرح شده در شورا و تهيه وارسال آن به مبادی ذیربط
15.  جمع آوري گزارش مربوط به فعاليت هاي واحدبرنامه ریزی ، واحدهاي وابسته و بررسي آنها به منظور تهيه گزارش هاي جامع از فعاليت ها و برنامه هاو انعكاس آنها به ساير مراجع ذيربط در مقاطع مختلف زماني (سه ماهه، 6 ماهه، سالانه، ادواري)
16.  جمع آوري و نگهداري قوانين، تصويب نامه، آئين نامه ها، اسناد، آمار،اطلاعات و مدارك و دستورالعمل هاي مربوط به بودجه و برنامه هاي كوتاه مدت،ميان مدت و بلند مدت 
17.  تهيه وتنظيم بودجه سالانه واحدها و راهنمايي و ارشاد اين واحدها و همچنين سازمان هاي وابسته در تهيه و تنظيم بودجه هاي مربوط و اظهار نظر در خصوص پيشنهادات بودجه اي آنها
18.ارسال بخشنامه ها، دستورالعمل ها ، ضوابط و فرم هاي مربوط به تنظيم بودجه به واحدهاي ستادي وابسته و مراقبت و اعمال نظارت لازم در جهت تنظيم و تكميل و اعاده آنها
19.بررسي و تجزيه و تحليل اعتبارات پيشنهادي واحدها اعم از اعتبارات هزينه اي و تملك دارائيهاي سرمايه اي با توجه به طرح ها و برنامه هاي مربوط
20. تنظيم بودجه نهائي بر اساس آخرين اطلاعات، پيش بيني ها و برآوردهاي انجام شده با رعايت كامل مقررات و ضوابط و دستورالعمل هاي ناظر بر تدوين بودجه
21.راهنمائي و ارشاد واحدهاي تابعه و وابسته در امر تهيه و تنظيم بودجه هاي مورد نياز با توجه به بخشنامه ها و دستورالعمل هاي صادره و رعايت خط مشي و اهداف كلي دستگاه ها و انجام اقدامات و پيگيري هاي لازم تا مراحل تصويب آن
22.ارسال بودجه پس از تصويب معاونت برنامه ريزي استانداری و توضيحات در جلسات دفاع از بودجه پيشنهادي
23.مطالعه و بررسي و برآورد اعتبارات ناشي از وضع قوانين، تصويب نامه ها و آئين نامه هاي پيشنهادي
24.تنظيم و ارائه گزارش مستمر به مقام عالي وزارت و ساير مقامات ذيربط حاوي آمار و اطلاعات لازم و نحوه استفاده از بودجه هاي مصوب و اظهار نظر درباره كليه مسائل مربوط به بودجه
25.نظارت بر اجراي بودجه عملياتي و ارزشيابي از عملكرد بودجه از طريق اخذ مستمر گزارش هاي مالي به صورت عملكرد هزينه هاي قطعي از واحدها و تجزيه و تحليل هزينه ها در مقايسه با اعتبارات مصوب و تخصيصي
26.پيگيري و نظارت بر هزينه اعتباراتي كه مستقيماً از طريق ادارات کل  در اختيار دستگاه ها قرار مي گيرد.
27.مطالعه و بررسي و اظهار نظر در مورد كليه لوايح، آئين نامه ها و دستورالعمل هايي كه به نحوي با موضوع بودجه مرتبط است
28.مطالعه مستمر در امر بهبود روشهاي تنظيم و اجراي بودجه و استفاده از تجارب علمي در امور مذكور
29.تهيه و تدوين شاخص و معيارهاي ارزيابي سالانه طرح هاي تملك دارائيهاي سرمايه اي و نظارت مستمر بر پيشرفت فيزيكي اين طرح ها در دستگاههاي تابعه و وابسته و تهيه گزارش از روند اقدامات به منظور اطلاع رساني به مسئولين ذیربط
30.تهيه و تنظيم و نگهداري اعتبارات بر حسب برنامه ، فعاليت و عمليات
31.دريافت بودجه مصوب و تفكيك اعتبارات تصويبي بين برنامه ها و فعاليت هاي مختلف دستگاه ها











    
شرح وظایف  امور مالی :

1 - تنظیم اسناد هزینه ( جاری و تملک دارایی های سرمایه ای ) و حسابداری بر اساس اسناد مثبته ارائه شده .
2 - تهیه و تنظیم و ارسال اسناد هزینه به استانداری بر اساس فصول و هزینه بر ای تامین اعتبار .
3 - کنترل صورتحساب های بانکی با دفاتر مالی و اقدام در رفع اشتباهات و تهیه صورت مغایرت بانکی .
4 - تهیه و تنظیم تراز نامه ماهیانه از هزینه ها و اعتبارات بر اساس دفاتر مالی .
5 - تهیه و تنظیم دفاتر مالی ( روزنامه ،کل و معین ) و دفتر اعتبارات .
6 - همکاری و ارائه گزارش درخصوص تهیه بودجه .
7 - پیگیری درخصوص جذب اعتبارات تخصیصی و مکاتبات و پاسخگویی به ارباب رجوع .
8 - اعمال قوانین ، مقررات، دستورالعملها و بخشنامه های ابلاغی در ارتباط با امور مالی .
9 - نظارت بر امور حمل و نقل ، تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه ، ارائه سرویس و نگهداری مطلوب از خودروهای مربوطه .
10 - تهیه آمار و گزارشات تحلیلی و مقایسه تطبیقی هزینه های جاری اعم از آب ، برق ، تلفن ، گاز ، پذیرایی و تعمیر تاسیسات و غیره بصورت ماهانه ، فصلی و سالانه .
11 - برنامه ریزی و اجرای اهداف مشخص شده در جهت صرفه جویی اقتصادی در انجام هزینه های جاری و عمرانی .
12 - رسیدگی به حسابهای تنظیمی بخشداری های مرکزی و ارجمند .
13 - اقدام در جهت رفع مشکلات فرمانداری و بخشداریها و اقدام درخصوص پرداخت مطالبات و پرداخت دیون .
14 - تهیه و تنظیم قرارداد های مربوط به طرحهای عمرانی اجرایی در فرمانداری و بخشداریها .
15 - تهیه و تنظیم احتیاجات پرسنلی سالانه واحدها و نیازمندی فرمانداری و بخشداریها .
16 - اقدام در جهت تعمیر تاسیسات و ماشینهای اداری فرمانداری و بخشداریهای تابعه .
17 - حفظ و نگهداری اموال دراختیار فرمانداری و واحدهای تابعه و ثبت اموال جدید خریداری شده در دفاتر اموال و نصب برچسب .
18 - اجرای قوانین و مقررات مربوط برگزاری مناقصه و یا مزایده .
19 - رسیدگی به امور رفاهی و خدمات عمومی و کوشش در ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات به پرسنل در ابعاد گوناگون .
20 - محاسبه و تنظیم لیست حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر و مطالبات کارکنان .
21 - تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی ماهانه پرسنل و ارسال دیسکت و چک مربوطه به تامین اجتماعی.
22 - تهیه و محاسبه لیست سیاهه مربوط به پرسنل جدید الاستخدام .
23 - بررسی و تهیه احکام حقوقی پرسنل شورای بخش مرکزی  .
24 - محاسبه و تنظیم لیست حقوق و مزایای پرسنل شورای بخش مرکزی .
25 - تهیه و تنظیم لیست بیمه تامین اجتماعی ، تهیه دیکت و ارسال به تامین اجتماعی .
26 - انجام امور دریافت و پرداختهای مربوط به شورای بخش مرکزی (دریافت و بررسی فاکتورها ، صدور چک و تهیه نامه ) و همچنین کنترل حساب مذکور .
27 - تهیه و تنظیم گزارشات مالی و ارائه به مقام مافوق .
28 - بایگانی و نگهداری مکاتبات مربوط به حوزه مالی و احکام حقوقی پرسنل .
29 - انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق .






شرح وظایف  امور مالی و برنامه ریزی :

1 - تهیه و تنظیم و ارسال اسناد هزینه به استانداری بر اساس فصول و هزینه بر ای تامین اعتبار .
2- تهیه و تنظیم دفاتر مالی ( روزنامه ،کل و معین ) و دفتر اعتبارات .
3- تهیه آمار و گزارشات تحلیلی و مقایسه تطبیقی هزینه های جاری اعم از آب ، برق ، تلفن ، گاز ، پذیرایی و تعمیر تاسیسات و غیره بصورت ماهانه ، فصلی و سالانه ..
4 - تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی ماهانه پرسنل و ارسال دیسکت و چک مربوطه به تامین اجتماعی.
5 - محاسبه و تنظیم لیست حقوق و مزایای پرسنل شورای بخش مرکزی .
6 - تهیه و تنظیم لیست بیمه تامین اجتماعی ، تهیه دیکت و ارسال به تامین اجتماعی .
7 - بایگانی و نگهداری مکاتبات مربوط به حوزه مالی و احکام حقوقی پرسنل .
8 - انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
9-  مسئول پیگیری دعوت نامه های :
- کارگروه آب ، خاک و کشاورزی    /     ستاد ارتقاء بهره وری آب    /  طرح توسعه کشاورزی 
-کارگروه شورای حفاظت از منابع آب  .
- جلسه ستاد ارتقاء بهره وری آب 
- شورای عشایری 
- حوزه آبخیز حبله رود
10- مسئول پیگیری مکاتبات و مصوبات :
-کارگروه آب ، خاک و کشاورزی و منابع طبیعی /    ستاد ارتقاء بهره وری آب   / طرح توسعه کشاورزی 
-کارگروه شورای حفاظت از منابع آب  .
-کارگروه شورای عشایری   .
- جلسه ستاد ارتقاء بهره وری آب 
- حوزه آبخیز حبله رود
11- پیگیری نامه های ارجاع شده از طریق معاونت محترم به دستگاههای ذیربط .
12-پیگیری و هماهنگی  بازدیدهایی که در مصوبات کارگروهها ذکر شده از طریق دستگاههای ذیربط .
13- پیگیری و صدور احکام برای عضوهای اصلی کارگروهها .
14-سایر انجام امور محوله از طریق معاونت محترم برنامه ریزی و اداری مالی 







شرح وظايف و اهداف  واحد آمار و اطلاعات :

1- ساماندهي ، اجرا ، استخراج و نظارت بر سرشماري هاي عمومي و تخصصي متناسب با اختيارات تفويضي و در چارچوب برنامه هاي ملي مركز آمار ايران .
2- سازماندهي ، اجرا ، استخراج و نظارت بر آمارگيري هاي نمونه اي در قالب چارچوب هاي طراحي شده در مركز آمار ايران.
3- ساماندهي آمارهاي ثبتي مربوط به سازمان هاي اداري استان در چارچوب نظام آمارهاي ثبتي كشور .
4- نظارت بر انجام آمارگيري ها و سرشماري هاي مركز آمار ايران كه توسط دستگاههاي اجرايي و بخش خصوصي در حوزه استان انجام مي گيرد.
5- جمع آوري آمارهاي ثبتي و تهيه ، تدوين و انتشار آمار نامه استان در قالب چارچوب سازگار و واحد با استفاده از تعاريف و مفاهيم استاندارد شده در مركز آمار ايران.
6- جمع آوري نيازهاي آماري دستگاههاي اجرايي و برنامه ريزي استان.
7- تهيه و اجراي طرح هاي آماري مورد نياز استان در چارچوب نظام آماري.
8- تجزيه و تحليل نتايج طرح هاي آماري استاني و آماده سازي آنها براي انتشار.
9- ارائه خدمات آماري مورد نياز سازمان هاي اداري و مراكز دانشگاهي ، تحقيقاتي و آموزشي و ديگر متقاضيان در سطح استان.
10- راهنمايي فني به گروه ها و كارشناسان آماري واحدها و سازمان هاي استاني.
- بهنگام سازي چارچوب هاي آماري طبق دستورالعمل هاي مركز آمار ايران.
11-انجام تحقيقات و بررسي هاي آماري جهت رفع نيازمندي هاي برنامه ريزي و طرح هاي اعتبارات هزينه اي و تملك دارائي هاي سرمايه اي استان.
12- ايجاد سيستم اطلاعات جغرافيائي (GIS) و پايگاه اطلاعات آماري .
13- تهيه و بهنگام سازي نقشه ها و لايه هاي اطلاعاتي مورد نياز استان ها هماهنگ با فعاليتهاي سازمان نقشه برداري كشور .
14- جمع آوري و تدوين نيازهاي اطلاعاتي پايگاه اطلاعات اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي استان.
15- تهيه و بهنگام سازي نقشه هاي شهري و روستايي براي طرح هاي آماري .



شرح وظایف امور اقتصادی و اشتغال :

1 – نظارت بر انجام و ارائه برنامه های امور اشتغال در شهرستان و انجام وظایف کارگروه های  ذیربط .
2 – همکاری و تهیه راهکارهای لازم در امور مربوط به توسعه صادرات شهرستان .
3 – نظارت بر کار مدیران و ارائه راهنمایی لازم به آنان .
4 – ثبت متقاضیان اشتغال بکار در بانک اطلاعات بر طبق اولویت .
5 – نظارت و پیگیری امور مرتبط با شهرکهای صنعتی و خوشه های اقتصادب و صنعتی .
6 – رسیدگی به مشکلات بنگاههای اقتصادی و تولید مشکل دار  شهرستان .
7 – هماهنگی و همکاری در گسترش کسب و کار خانگی و طرح های اشتغالزایی بخش خصوصی و تعاونی . 
8 – پیگیری و نظارت بر روند مناسب جذب تسهیلات اشتغالزایی و طرح های بنگاههای کوچک اقتصادی زودبازده 
9 – مطالعه ، تهیه و تدوین برنامه های کارگروه ها .
10 – بررسی و نظارت بر فعالیت اشتغال و کارآفرینی در شهرستان .
11 – نظارت بر حسن اجرای سیاست های دولت در زمینه خریدهای تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی .
12 – بررسی عملکرد دستگاههای اجرایی شهرستان در انجام وظایف محوله از جمله اشتغال ، تولید توسعه صادرات و غیره . 
13 – تهیه عملکرد ماهانه ، سالانه کارگروه ها و کمیته های تخصصی شهرستان .
14 – انجام مطالعات وبررسی های لازم بمنظور شناخات استعدادهای رشد کشاورزی ، دامپروری و تولیدی شهرستان در جهت کمک به تعیین سیاست ها و خط مشی های اقتصادی و تولیدی شهرستان در چارچوب اصول کلی توسعه اقتصادی کشور . 
15 – هماهنگی و همکاری با دستگاههای اجرایی ذیربط در امر احیاء ، گسترش ، توسعه و بهره برداری از مراتع ، جنگل ها و اراضی مستعد کشاورزی در سطح شهرستان . 
16 – نظارت در تهیه و تنظیم طرح های کشاورزی ، دامپروری ، صنعتی و اقتصادی و ... با توجه به تجارب اجرایی و ضرورت ها و جهات سیاسی و اجتماعی منطقه . 
17 – نظارت بر تشکیل جلسات و فعالیت های کشاورزی شهرستان و همچنین بررسی و اظهارنظر نسبت به پیشنهادات دستگاههای اجرایی شهرستان در ارتباط با مسائل مربوط به کشاورزی . 
18 – نظارت و هماهنگی در امر مطالعه و بررسی امور مربوط به آب و آبخیزداری و تهیه طرح در امور آب و برنامه ریزی در خصوص استفاده بموقع و بجا آن و آب تحت الارض و سطح الارض شهرستان . 
19 – پیگیری اجرای مصوبات کارگزوه اشتغال شهرستان و انجام بررسی اقتصادی و آماری پیرامون بازار کار و نیروی کار در ارائه پیشنهادات  لازم در جهت تحقق مصوبات مذکور . 
20 – برگزاری مستمر جلسات کارگروهها و کمیته های مربوط به امور اقتصادی و انجام امور مربوطه . 
21 – ایجاد هماهنگی در زمینه بانگی شهرستان .
        .  

















شرح وظایف مسئول دفتر معاونین برنامه ریزی و اداری مالی :

1 - هماهنگی و دیدارهای ارباب رجوعان در حوزه معاونین برنامه ریزی و اداری مالی و امور عمرانی فرمانداری . 
2 - ارجاع نامه های معاونت های برنامه ریزی و امور عمرانی .
3 - تنظیم نامه های وارده در حوزه های معاونت های برنامه ریزی و امور عمرانی .
4 - پیگیری امور ارباب رجوعان ارجاعی از سوی معاونت های مربوطه .
5 - تنظیم برقراری ارتباط تلفنی به معاونین برنامه ریزی و اداری مالی و امور عمرانی .
6 - پاسخ به مکاتبات تلفنی ( مخابرات) .
7 - دریافت پیامهای واصله مهم روزانه ارباب رجوع ها و ارائه آن به معاونین برنامه ریزی و اداری مالی و امور عمرانی .
8 -  پیگیری نامه های ارجائی به همکاران از سوی معاونین برنامه ریزی و اداری مالی و امور عمرانی .
9 - انجام فاکس ها ارسالی به ادارات از سوی معاونت های مربوطه .
10 - مهیا نمودن سوابق و پرونده های مربوط به جلسات تشکیل شده برای معاونت های مربوطه .












شرح وظایف دبیرخانه :

1 – ثبت نامه های دریافتی 
2 – ثبت نامه های ارسالی 
3 – پرینت نامه های استانداری  به صورت روزانه 
4 – تقسیم نامه های کارتابل فرماندار و معاونین در کار همکاران 
5 – ارسال سوابق به همکاران 
6 – ارسال سوابق به فرماندار و معاونین 
7 – تکثیر و چاپ نامه ها 
8 – تنظیم نامه های ارسالی به داخل شهرستان     
9 – تنظیم نامه های ارسالی به خارج از شهرستان 
10 – دبیرخانه کمیسیون ماده 13 و 99 
11 – بایگانی نامه ها 






شرح وظایف واحد تایپ :

1    –  تایپ نامه های ، صورتجلسات و سایر مکاتبات اداری . 
2    -  مراقبت از ماشین تحریر ، کامپیوتر ، چاپگر و سایر ادوات مرتبط با تایپ . 
3    -  تطبیق مطالب تایپ شده با پیش نویس و تصحیح آن . 
4    –  انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق


شرح وظایف   راننده :

1 –  انجام مأموریت های درون شهری . 
2 –  انجام مأموریت های برون شهری .
3 –  سرویس خودرو تحویلی . 
4 –  پیگیری تعمیرات فنی خودرو .
5 –  هماهنگی با مافوق خود جهت انجام بموقع مأموریت ها . 
6 –  حضور بموقع جهت انجام مأموریت های محوله در ساعات هماهنگ شده . 

شرح وظایف   تأسیسات :

1 –  انجام امور فنی و مهندسی مربوط به نگهداری از ساختمان ها و تأسیسات مرکزی از قبیل : آب ، برق ، تلفن ، گاز ، فاضلاب ، آسانسور و تهویه مطبوع . 
2 –  تهیه طرح های نوسازی قطعات و وسایل مربوط به تأسیسات . 
3 –  نوسازی قطعات و وسایل مربوط به تأسیسات . 
4 -  انجام تحقیقات و بررسی های علمی و فنی در زمینه برق و تأسیسات . 
5 –  سرپرستی و نظارت بر لوله کشی ساختمان ها و تعمیر وسایل تأسیسات . 
6 –  نظارت بر تهیه قطعات یدکی و نصب و انتقال وسایل تأسیساتی . 
7 –  شرکت در کمیسیون های  فنی . 
8 –  برنامه ریزی در جهت اجرای استانداردها  . 









شرح وظایف   امور اداری :

1–  برگزاری جلسات و پیگیری مصوبات جلسات برگزار شده (جلسه شورای اداری شهرستان ، جلسه شورای اداری همکاران ، جلسه کمیسیون ماده یک ساماندهی خانه های سازمانی ، جلسه هوشمند سازی مدارس و...) . 
2 - ارائه گزارش عملکرد دوره های لازم در زمینه های اداری ، رفاهی ، تدارکاتی ، خدماتی و پرسنلی .
3– نظارت بر امور محوله زیر مجموعه های ( تایپ ، خدمات ، نقلیه و ... ) 
4–  پیگیری و فراهم نمودن وسایل کار کلیه واحدها . 
5-  نظارت بر حضور و غیاب کارکنان و گزارش به مقام مافوق . 
6 - پیگیری در جهت تأمین نیروی انسانی موردنیاز . 
7 – اجرایی نمودن دستورالعمل های اداری و بخشنامه ها . 
8 -  تشکیل پرونده پرسنلی و کنترل کارکرد ( مرخصی ، حضور و غیاب ) کارکنان .
9 –  تهیه شرح وظایف پرسنلی  . 
10 –  تنظیم فرم ارزشیابی کارکنان و صدور احکام مسئولیتی بر اساس ضوابط . 
11 –  پیش بینی و تأمین نیروی انسانی موردنیاز بر اساس قوانین و مقررات . 
12 –  نظارت در زمینه تأمین خدمات عمومی ( آب ، برق ، سوخت ، حمل و نقل ، سرایداری ، تأسیسات و خدمات ) . 
13 –  بررسی نیازها و فراهم نمودن خدمات و امکانات رفاهی کارکنان . 







شرح وظايف كارشناس فناوري اطلاعات :

1-    حضور مستمر در جلسات هماهنگي و بازآموزي هاي برگزار شده توسط مديريت 
2-    اعلام نيازهاي آموزشي به مديريت و ارتقا سطح علمي و عملي با گرفتن آموزشهاي لازم و...
3-    تهيه و به روز نگاه داشتن ،شناسنامه تجهيزات رايانه اي ، تجهيزات شبكه و شناسنامه نرم افزارهاي موجود ،به منظور ساماندهي اطلاعات تجهيزات موجوددر واحدها  
4-    نظارت بر روند خريد تجهيزات رايانه اي شامل دريافت يا تكميل فرم درخواست خريد تجهيزات رايانه اي
5-    بررسي كارشناسي علت نياز خريد تجهيزات رايانه اي و تاييد ، يا عدم تاييد نياز، تاييد فاكتورها از نظر فني، كنترل فني تجهيزات خريداري شده از نظر تطبيق با فاكتور هاي تاييد شده
6-    نصب سيستم عامل هاونرم افزارهاي جانبي ،آنتي ويروس و... بر روي رايانه هاي موجود
7-    تشخيص عيوب سخت افزاري سيستم ها و رفع عيب تجهيزات
8-    نظارت بر صحت عملكرد ups 
9-    نگهداري صحيح از كليه تجهيزات شبكه اعم از Active و Passive   بر اساس استاندارد هاي فن آوري اطلاعات و ارتباطات
10-    تهيه مستندات جامع شبكه بر اساس استاندارد مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات    
11-    آگاهي كامل از كاربرد و نحوه عملكرد تجهيزات Active
12-    آگاهي كامل از نحوه ارتباط مركز تا ساختمان مركزي و دسترسي به شبكه اينترانت و اينترنت
13-    آگاهي كامل از نحوه عيب يابي دروني شبكه و برخورد با مشكلات احتمالي
14-    پيگيري و ارائه راهكارهاي مناسب جهت رفع مشكلات نرم افزاري و بهبود سيستم
15-    نظارت و پيگيري روند تهيه فايل پشتيبان ( Backup data ) از نرم افزار ها بصورت دوره اي و آرشيو آنها
16-    مطلع بودن از هر گونه تغيير و تحول نرم افزاري
17-    نظارت كارشناس IT برروي كار رابط وب سايت (مسئول روابط عمومی)
18-    نظارت مستقيم بر روي وب سايت ،انتقال مشكلات وپيگيري آنها
19-    آگاهي كامل از تنظيمات نرم افزار اتوماسيون اداري
20-    آشنايي كاربردي با سيستم اتوماسيون اداري جهت آموزش نرم افزار و رفع اشكال به كاربران شاغل
21-    آشنايي با نحوه ساختن VPN و Dial-up و استفاده از امكانات اينترنت FTP,FTP2 ، حجم down Load و نرم افزارهاي جانبي
22-    شناخت وآشنايي با ميزان پهناي باند در فرمانداری  و ارائه مشكلات اين حوزه به كاربران واحد خود



شرح وظايف واحد كارپردازي ،  نقلیه و انبارداری :
 
1- خريد لوازم ومايحتاج اداري طبق دستور مافوق
2- اخذ فاكتور از فروشگاه مورد نظر
3- انتقال لوازم به انبار فرمانداري
4-پرداخت مطالبات فروشگاهها هر ماهي يك بار
5- ورود كليه كالاهاي خريداري شده به انبار
6-ثبت در سيستم كالاهاي وارد شده به انبار 
7- خروج كالاها از طريق سيستم چها گون به واحدها طبق برگه درخواست خروج از انبار  
8-بايگاني برگه هاي خروج از انبار در زونكنها به طور جداگانه (هرواحد)
9-ارسال گزارشات خروج انبار هر  6ماه يك بار به مسئول مربوطه  
10-تامين بنزين خودروها 
11-سرويس روغن وبازديد موتوري خودروها هر 5000كيلومتر يك بار 
12-سرويس تعميرگاهي خودروها 
13-پيگيري جهت دريافت  اسناد ومدارك  خودروهايي كه نزداستانداري ميباشد














شرح وظایف   ستاد سرمایه گذاری و آرد و نان :

1 – مسئول برگزاری کمیسیون آرد و نان شهرستان . 
2 – مسئول کار گروه صنعت ، معدن و تجارت . 
3 – بررسی مسائل و مشکلات بازار و نانوایی . 
4 – بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذران .
5 – پیگیری و اقدامات لازم برای شروع سرمایه گذاری توسط سرمایه گذران .
6 – پیگیری برگزاری مراسمات در مناسبت های مختلف . 
7 – شورای بانک ها و وام و تسهیلات